Globalne zaburzenia łańcuchów dostaw oczywiście dotknęły największego producenta i sprzedawcę obuwia w naszej części Europy. Jak mówi w rozmowie z WNP.PL Igor Matus, wiceprezes CCC ds. logistyki i łańcucha dostaw, modowa grupa ma swoją odpowiedź na bieżące zawirowania - to cyfryzacja, dywersyfikacja i priorytetyzacja.
- Grupa CCC w większości operuje z kierunków azjatyckich; ponad 70 proc. jej asortymentu jest produkowane i transportowane z tego kontynentu.
- - Borykamy się z opóźnieniami, mamy do czynienia z wyższymi kosztami. Największy wpływ sytuacji pandemicznej odczuliśmy, rzecz jasna, w transporcie międzynarodowym - przyznaje Igor Matus.
- Jak podkreśla wiceprezes CCC, na bieżące zawirowania w łańcuchu dostaw Grupa również odpowiada na bieżąco i ma opracowane różne scenariusze.
Od prawie dwóch lat świat boryka się z problemami w łańcuchach dostaw. Kolejne fale pandemii odsłaniają skalę problemów globalnej gospodarki. Jak te zawirowania wpłynęły na Grupę CCC, której łańcuchy dostaw sięgają Azji?
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl