Z całą pewnością możemy powiedzieć, że był to jeden z najbardziej wymagających okresów w historii Grupy CCC. Jednak dzięki zrealizowanym przez nas wcześniej inwestycjom w e-commerce i rozwój technologii, a także błyskawicznej odpowiedzi na zmieniające się warunki zewnętrzne, wyszliśmy z niego jeszcze silniejsi i bardziej zdeterminowani– komentuje wyniki wypracowane w roku obrotowym 2020/2021 przez jednego z największych producentów obuwia w Europie Dariusz Miłek, przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.
- Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń 2021 r.) przychodami na poziomie 5,6 mld zł wobec 5,78 mld zł przed rokiem.
- Ubiegły rok upłynął pod znakiem pandemii, co przełożyło się na 988,9 mln zł straty netto, jaką CCC odnotowało w roku obrotowym 2020/2021 z działalności kontynuowanej. Przed rokiem grupa miała 19,8 mln zł zysku netto.
- Przedłużającym się lockdownom towarzyszył w minionym roku dynamiczny wzrost e-commerce – aż o 71 proc. rdr.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl