Przychody Grupy CCC w drugim i trzecim kwartale 2020 roku nadal znajdowały się pod wpływem pandemii koronawirusa, jednak mimo niesprzyjających okoliczności zostały szybko odbudowane. Grupa wypracowała zysk operacyjny w pandemicznym drugim kwartale, a także osiągnęła zbliżony do zeszłorocznego wynik EBIT w III kw. - Jesteśmy elastyczni i przygotowani na zmiany w otoczeniu. Nie satysfakcjonuje nas sam udział w wyścigu, my chcemy go wygrać - mówi Dariusz Miłek, założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej CCC.
- Grupa CCC zakończyła drugi i trzeci kwartał 2020 roku bardzo wysoką dynamiką sprzedaży w kanale e-commerce, odnotowując wzrosty przychodów o odpowiednio 82 proc. i 60 proc. r/r. Dynamice tej towarzyszył skokowy wzrost rentowności w eobuwie w drugim kwartale do poziomu 14,1 proc. EBITDA.
- Przychody skonsolidowane Grupy CCC znalazły się w drugim i trzecim kwartale pod wpływem pandemii koronawirusa, jednak mimo niesprzyjających okoliczności zostały szybko odbudowane - już w III kw. został osiągnięty wzrost sprzedaży o 4 proc. rdr.
- Z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych Grupa wypracowała zysk operacyjny w pandemicznym drugim kwartale, a także osiągnęła zbliżony do zeszłorocznego wynik EBIT w II kwartale.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl