IV kwartał i cały 2020 rok był okresem umacniania i wykorzystania potencjału e-commerce. Pandemia uwidoczniła kluczowe trendy - mówi Dariusz Miłek, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej CCC. Największa detaliczna spółka obuwnicza w Europie Środkowej i jeden z największych producentów obuwia w Europie szacuje, że miała w IV kwartale 1,623 mld zł przychodów i 117 mln zł wyniku EBITDA. Sprzedaż wzrosła rok do roku o 2 proc., a szacunkowa EBITDA zmalała o 58 proc.
- Grupa CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyła IV kwartał 2020 roku wzrostem sprzedaży o 2 proc. w ujęciu rocznym.
- Działalność firmy znalazła się w tym okresie pod wpływem drugiej fali pandemii koronawirusa oraz kolejnej serii lockdownów na wielu rynkach.
- Ograniczeniom sprzedaży stacjonarnej towarzyszył dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce, o 84 proc., a eobuwie.pl odnotowało kolejny z rzędu kwartał szybko rosnącej i bardzo rentownej sprzedaży.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl