PARTNERZY PORTALU

Grupa VRG inwestuje w omnichannel

Grupa VRG inwestuje w omnichannel
Inwestycja w infrastrukturę kanału e-commerce to element realizacji strategicznego planu VRG na 2021 rok. fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AH
  • Dodano: 25-08-2021 15:35

Bytom to kolejna marka odzieżowa z portfolio Grupy VRG, która uruchomiła nowy sklep online i niedługo wystartuje ze sprzedażową aplikacją mobilną. - Konsumenci oczekują elastycznej i spersonalizowanej oferty, dlatego tworzymy nowe rozwiązania i dalej rozwijamy się w kierunku sprzedaży wielokanałowej - mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek.

Inwestycja w infrastrukturę kanału e-commerce to element realizacji strategicznego planu VRG na 2021 rok.

Jak tłumaczy modowa grupa, nowy silnik, który jest bazą zarówno nowego sklepu, jak i aplikacji, został stworzony od zera na potrzeby Bytomia. Pozwoli on na automatyzację i ulepszenie wielu procesów związanych z obsługą zamówień. Z kolei aplikacja sprzedażowa pomoże w udoskonaleniu kompleksowej obsługi klienta i zwiększeniu wygody zakupów: od momentu złożenia zamówienia, poprzez realizację i dostarczenie go do odbiorcy.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Grupa VRG inwestuje w omnichannel

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.117.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!