PARTNERZY PORTALU

Grupa VRG odbudowuje sprzedaż

Grupa VRG odbudowuje sprzedaż
Najjaśniejszą gwiazdą w portfolio marek Grupy VRG pod względem wzrostów sprzedaży pozostaje jubilerski segment Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AH
  • Dodano: 04-10-2021 13:41

Odzieżowo-jubilerska Grupa VRG przedstawiła szacunkowe skonsolidowane przychody za wrzesień 2021 r. Łączna wartość sprzedaży grupy w tym miesiącu wyniosła 88,5 mln zł wobec 75,2  mln zł we wrześniu 2020 r. (wzrost o 17,7 proc.). Najjaśniejszą gwiazdą w portfolio grupy pozostaje segment jubilerski.

Grupa VRG, do której należą takie marki jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.Kruk, odbudowuje sprzedaż. Narastająco, przez pierwsze dziewięć miesięcy 2021 r. grupa VRG miała sprzedaż w wys. 720,9 mln zł., podczas gdy rok wcześniej było to 621,7  mln zł (wzrost 15,9 proc.).

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Grupa VRG odbudowuje sprzedaż

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.52.167
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!