Po trzech kwartałach 2019 roku grupa VRG osiągnęła 735,8 mln zł przychodów, czyli o niemal 38 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto po dziewięcu miesiącach tego roku wyniósł 19,6 mln zł, wobec 21,1 mln zl w analogicznym okresie 2018 r. Na koniec trzeciego kwartału 2019 roku powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej zwiększyła się do 53,8 tys. m2 czyli o 55 proc. r/r.
Wzrost powierzchni w segmencie odzieżowym wyniósł 73 proc. (bez marki Bytom + 8 proc.) natomiast w segmencie jubilerskim powierzchnia zwiększyła się o ok. 10 proc.
Na koniec trzeciego kwartału 2019 roku grupa VRG posiadała sieć sprzedaży detalicznej, liczącą 586 lokalizacji łącznie z salonami franczyzowymi marek Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler, W.KRUK.
Przychody ze sprzedaży grupy w okresie samego trzeciego kwartału 2019 roku wyniosły 251,2 mln zł i były o 71,1 zł (39,5 proc.) wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie poprzedniego roku. W obydwu podstawowych segmentach działalności (odzieżowym i jubilerskim) grupa zanotowała wzrost sprzedaży.
Więcej czytaj na DlaHandlu.pl