PARTNERZY PORTALU

InPost z Modivo wypowiada wojnę nadmiarowi opakowań

InPost z Modivo wypowiada wojnę nadmiarowi opakowań
Rafał Brzoska zapewnia, że dzięki bardzo rozbudowanej sieci paczkomatów, InPost jako jedyny w Polsce jest w stanie zadbać o to, aby opakowanie wracało do powtórnego obiegu fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AH
  • Dodano: 13-12-2021 13:20

Paczkomatowy gigant InPost wraz z Modivo, modową platformą e-commerce spółki eobuwie.pl z grupy CCC wprowadza test ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku dla e-sklepów. Dzięki temu firmy chcą nawet dziesięciokrotnie zmniejszyć zapotrzebowanie na jednorazowe opakowania.

- Tylko w ubiegłym roku w Polsce wysłanych zostało ponad 640 mln paczek, w tym roku będzie ich jeszcze więcej. Niestety, opakowania są piętą achillesową branży e-commerce. Co roku setki milionów jednorazowych opakowań trafia na śmietniki. Przy obecnym wzroście rynku e-commerce kierunek jest tylko jeden – logistyka musi być nowoczesna, wydajna i jeszcze bardziej ekologiczna - mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: InPost z Modivo wypowiada wojnę nadmiarowi opakowań

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.154.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!