Po udanym debiucie przykuwają uwagę zarówno inwestorów, jak i analityków, którzy wróżą spółce dalsze wzrosty. - Nasza strategia zakłada, że będziemy największym graczem e-commerce sprzedającym modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej - mówi w rozmowie z WNP.PL dyrektor finansowy Answear.com Jacek Dziaduś.
- Answear.com udanie zadebiutował na początku roku na GPW. Oferta publiczna objęła akcje nowej emisji o wartości około 45 mln zł, a całe IPO łącznie z akcjami sprzedawanymi przez dotychczasowych akcjonariuszy sięgnęło ponad 80 mln zł.
- Debiut cieszył się wręcz rekordowym zainteresowaniem inwestorów indywidualnych. Jak ocenia w rozmowie z WNP.PL dyrektor finansowy Answear.com Jacek Dziaduś, najmocniej przemówiła do inwestorów strategia firmy, działającej na gorącym rynku e-commerce.
- Naczelne miejsce wśród celów strategicznych Answear.com zajmuje dalsza ekspansja. Na celowniku Answear.com są kraje nadbałtyckie, Litwa, Łotwa i Estonia, a także kraje bałkańskie czy Rosja i Kazachstan.