PARTNERZY PORTALU

Koronawirus napędza wyniki Answear.com

Koronawirus napędza wyniki Answear.com
Answear.com, z racji swojej działalności w internecie, nie odczuwa większości negatywnych skutków związanych z pandemią Covid-19 Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Dariusz Ciepiela
    Dariusz Ciepiela
  • Dodano: 19-11-2020 13:28

Answear.com, platforma cyfrowej sprzedaży odzieży działająca w regionie Europy środkowo-wschodniej, w okresie pierwszych trzech kwartałów 2020 r. zanotowała 263 mln zł przychodów, 18 mln zł zysku EBITDA oraz 12 mln zł zysku z działalności operacyjnej. To lepsze wyniki niż w tym samym okresie roku poprzedniego.

  • W okresie styczeń-wrzesień 2020 r. firma odnotowała 1,74 mln transakcji o średniej wartości zamówienia 224 zł netto.
  • W połowie września 2020 r. Answear.com złożył prospekt emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka liczy na debiut giełdowy do końca 2020 r.
  • W przyszłości spółka zamierza wejść na nowe rynki, w tym kraje bałtyckie, bałkańskie oraz dawne republiki byłego ZSRR.
Answear.com, z racji swojej działalności w internecie, nie odczuwa większości negatywnych skutków związanych z pandemią COVID-19 i przymusowym lock-downem. W okresie styczeń-wrzesień 2020 r. spółka odnotowała 1,74 mln transakcji o średniej wartości zamówienia 224 zł netto.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Koronawirus napędza wyniki Answear.com

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.169.3
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!