PARTNERZY PORTALU

Kubota stawia na e-commerce i ekologię

Kubota stawia na e-commerce i ekologię
Kubota rezygnuje ze stacjonarnych sklepów Fot. Wikimedia/Piotrus, CC BY-SA 3.0
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Jakub Lachert
    Jakub Lachert
  • Dodano: 24-11-2022 09:39

Firma słynąca z produkcji klapków stawia na rozwój sprzedaży wysyłkowej. Jednocześnie Kubota chce produkować ekologicznie.

Kubota - producent klapków, który po długiej nieobecności na polskim rynku reaktywował swoją działalność w 2018 roku stawia na dywersyfikację dostaw oraz sprzedaż e-commerce. Nowymi rynkami produkcyjnymi dla firmy miałyby być Turcja i Wietnam gdzie nie ma ceł na importowane produkty.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Kubota stawia na e-commerce i ekologię

  • Karol 2022-12-02 18:27:10
    To oni naprawdę istnieją myślałem że to tylko napis na chińskim klapku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.56.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!