W ubiegłym roku wszystkie nasze marki generowały więcej przychodów z zagranicy niż z kraju - komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. To pierwszy taki rok w historii polskiej firmy odzieżowej, do której należą takie marki, jak Reserved, Cropp, Mohito czy Sinsay. W roku 2020/21 wartość eksportu stanowiła ponad 56 proc. wszystkich przychodów Grupy.
- To pierwszy w historii LPP rok, w którym w każdym kwartale sprzedaż z zagranicy była wyższa od krajowej.
- Na koniec 2020/21 roku oferta LPP była dostępna na 38 rynkach.
- W 2021 roku w ramach planowanego rozwoju sieci sprzedaży LPP pojawi się na nowym rynku, czyli w Macedonii Północnej z ofertą wszystkich pięciu marek. Planowany jest także selektywny rozwój powierzchni handlowej na wschodnich rynkach.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl