Polski producent odzieży LPP odczuł w pierwszym kwartale roku obrotowego (luty-kwiecień) silny wpływ wojny toczącej się za wschodnią granicą. Ze względów bezpieczeństwa spółka czasowo zawiesiła działalność na terenie Ukrainy, a z końcem kwietnia, po uprzednim wstrzymaniu sprzedaży stacjonarnej i internetowej, podjęła kierunkową decyzję o sprzedaży całości biznesu w Rosji
- W pierwszym kwartale roku obrotowego 2022/23 przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o ponad 67 proc. w ujęciu rocznym, m.in. dzięki omnichannelowej ekspansji marki w kraju i za granicą.
- Rekordowy wzrost obrotów w Europie na poziomie 98 proc. r/r pozwolił zrekompensować gdańskiej firmie stratę spowodowaną zamknięciem sklepów w Rosji.
- Po okresowym zawieszeniu sprzedaży w Ukrainie LPP powraca do działalności biznesowej w tym kraju – w ograniczonym stopniu wznawia dostawy e-commerce oraz sprzedaż stacjonarną.