Przychody polskiego producenta odzieży w pierwszym kwartale 2021/22 wyniosły blisko 2,4 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 99 proc. w ujęciu rocznym. Jak szacuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, drugi kwartał również będzie dla spółki dobry pod względem sprzedaży. - Widzimy efekt odłożonego popytu - dodał wiceprezes LPP.
- Dzięki utrzymującej się dynamice sprzedaży internetowej, LPP po raz kolejny notuje trzycyfrowe wzrosty w tym kanale równe ponad 157 proc. rk do roku. Spółka zamierza osiągnąć 2,8 mld zł przychodów ze sprzedaży online.
- Kolejny kwartał z rzędu sprzedaż z zagranicy jest większa od przychodów z Polski. Eksport w portfelu gdańskiej firmy stanowi już ponad 61 proc. wpływów Grupy.
- Spółka podtrzymuje tegoroczne plany inwestycyjne – przeznaczy na nie 1,2 mld zł.