LPP: to największy kryzys w historii firmy

LPP: to największy kryzys w historii firmy
- To jest trudny czas dla nas wszystkich, zarówno dla branży handlowej, usługowej, jak i dla całego społeczeństwa - mówi Przemysław Lutkiewicz fot. PTWP

To największy kryzys nie tylko w historii naszej firmy, ale i całej branży. Z jego konsekwencjami i wpływem na wyniki spółki będziemy się mierzyć jeszcze przed długi czas – mówi WNP.PL wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz. Galerie puste, salony zamknięte, sprzedaż online nie zrekompensuje strat w znaczącym stopniu. Handel apeluje o wzmocnienie tarczy antykryzysowej.

  • LPP musiał zamknąć już ponad 1300 salonów, nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach, Bośni i Hercegowinie, Kazachstanie, Bułgarii, Chorwacji oraz na Litwie, Ukrainie, Słowenii, Słowacji, Rumunii czy Serbii. To ponad 75 proc. sieci handlowej LPP.
  • Firma koncentruje się na zapewnieniu ciągłości projektów i procesów, które umożliwią zachowanie stabilności firmy, a pracowników uchronią przed bezrobociem - mówi wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.
  • Koncern w ramach nowo powołanego Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług postuluje m.in. pokrycie przez rząd 80 proc. kosztów płacy podstawowej pracownikom, wdrożenie rozwiązań w sferze podatkowej i bankowej, które pomogą przedsiębiorcom w zachowaniu płynności finansowej oraz rozwoju działalności w okresie wychodzenia z recesji.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (9)

Do artykułu: LPP: to największy kryzys w historii firmy

  • Tomecki 2020-03-31 12:56:48
    Ich mark mają ugruntowaną pozycję, więc z czasem zakupy online powinny mocniej rosnąć. Już mamy za sobą okres początkowego odnalezienia się w nowych realiach.
  • kazmer 2020-03-30 15:08:15
    Sytuacja wiadomo ciężka, ale LPP bardzo dobrze wyglądało przed całą tą sytuacją. Stabilnie finansowo, ładne wzrosty, więc jestem pewien, że z tego jakoś wyjdą.
  • Pracownik 2020-03-28 10:20:14
    Dodajcie jak każą pracownikowi odrabiać godziny. Dlatego nie mają strat. Płacą teraz 100% wynarodzeń ale potem bede pracować dla nich za darmo. Norma czasu + odrobienie godzin
  • Boro 2020-03-27 09:34:17
    Wyjdą z tego, kto miał od nich kupić to i tak kupi najwyżej z opóźnieniem, zostaje sprzedaż online, ludzie w domach siedzą dopiero drugi tydzień, dopiero się przyzwyczajają do sytuacji, organizują życie, jak sklepy będą zamknięte przez kolejnych kilka tygodni to sprzedaż internetowa wzrośnie.
  • Kamil 2020-03-26 15:47:35
    Szanuje go za to że robi wszystko by ratować miejsca pracy w całym handlu nie tylko swojej firmie. Dodatkowo wspiera szpitale. Tak mi się teraz pomyślało, że robi więcej niż nasz Premier.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.117.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!