LPP, czołowy polski producent odzieży, wybrał Google jako strategicznego partnera cyfrowego. Polska firma chce dzięki nawiązanej współpracy w maksymalnym stopniu wykorzystywać potencjał chmury do rozwoju działalności online oraz wspierać cyfrową transformację w obszarze marketingu. Zgodnie z planami przyjętymi przez LPP, spółka zamierza przejść na pełną obsługę infrastruktury technicznej e-commerce wraz z Google Cloud do końca 2020 roku.
- Aby utrzymywać efektywny rozwój i wzrost cyfrowych kanałów grupy, zawarliśmy strategiczne porozumienie z Google Cloud - wyjaśnia Arkadiusz Ruciński, dyrektor ds. e-commerce w LPP.
- W ramach nawiązanej współpracy, oprócz wdrożenia technologii Google Cloud, grupa LPP będzie wykorzystywała wiedzę i ekspertyzę Google m.in. w zagadnieniach sztucznej inteligencji, big data i machine learningu.
- W 2019 roku sprzedaż internetowa stanowiła ponad 11 proc. przychodów grupy LPP.