LPP kończy trzeci kwartał 2018 roku z ponad 2 mld zł przychodu. Dzięki temu sprzedaż grupy za pierwsze dziewięć miesięcy 2018 sięgnęła blisko 5,7 mld zł. To efekt, jak wyjaśnia LPP, przede wszystkim wzrostu sprzedaży porównywalnej, zwiększania powierzchni sieci stacjonarnej oraz wysokiej dynamiki sprzedaży internetowej.
- Od III kwartału 2018 powierzchnia salonów stacjonarnych LPP poza granicami kraju stanowi już ponad połowę całej powierzchni handlowej firmy, na koniec września 2018 grupa miała 1714 sklepów
- Spółka zadebiutowała na kolejnych rynkach zagranicznych; w trzecim kwartale 2018 uruchomiła sprzedaż w Izraelu i Słowenii, a w październiku otworzyła salon w Kazachstanie.
- W trzecim kwartale 2018 roku nakłady inwestycyjne LPP wyniosły łącznie 210 mln zł , z czego blisko 60 proc. przeznaczono na sklepy; pozostałe środki zainwestowano m.in. w rozbudowę centrum dystrybucyjnego w Pruszczu Gdańskim
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl