LPP zwiększa sprzedaż i podtrzymuje cele

LPP zwiększa sprzedaż i podtrzymuje cele
Największy udział we wzroście przychodów LPP w pierwszym półroczu miała marka Sinsay Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Aleksandra Helbin
    Aleksandra Helbin
  • Dodano: 05-10-2022 22:18

Grupa LPP podsumowała trudne, bo naznaczone wojną pierwsze półrocze roku finansowego 2022/23. Utrata wschodnich rynków mocno odbiła się na biznesie modowej firmy, ale LPP nie zmienia celów na ten rok. Prognozuje 16 mld zł przychodów i 1 mld zł inwestycji.

  • Grupa LPP wypracowała w II kwartale roku obrotowego 2022/23 przychody ze sprzedaży na poziomie 4,34 mld zł. Zysk netto jednostki dominującej wyniósł 246,2 ml zł - o 46 proc. mniej niż przed rokiem. To efekt utraty części biznesu na rosyjskim rynku.
  • W całym pierwszym półroczu 2022/23 grupa miała 564,8 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej, 514,2 mln zł zysku netto jednostki dominującej, 512,4 mln zł EBIT i 7,37 mld zł przychodów. 
  • Mimo perturbacji LPP podtrzymuje plan osiągnięcia w roku finansowym 2022/2023 16 mld zł sprzedaży i 1 mld zł inwestycji.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: LPP zwiększa sprzedaż i podtrzymuje cele

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.224.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!