Marka modowa Asos skorzystała na lockdownie

Marka modowa Asos skorzystała na lockdownie
Światowa sprzedaż marki wzrosła o 19 proc., a zysk brutto o 329 proc. do 142,1 mln funtów fot. asos.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Kalina Olejniczak
    KO
  • Dodano: 14-10-2020 12:07

Internetowa grupa modowa Asos zyskała w ubiegłym roku trzy miliony klientów, a roczne zyski wzrosły dzięki cięciom kosztów i kupującym zwracającym mniej produktów w czasie pandemii. Asos ma obecnie 23,4 miliona klientów, z czego ponad siedem milionów w Wielkiej Brytanii, gdzie generuje większość zysków.

Asos jest jednym z nielicznych sprzedawców detalicznych, którzy skorzystali na lockdownie. 
Firma w sierpniu podała, że spodziewa się wzrostu zysków i sprzedaży, ale ujawnione wyniki przewyższyły prognozy.

Światowa sprzedaż marki wzrosła o 19 proc., a zysk przed opodatkowaniem o 329 proc. do 142,1 mln funtów, częściowo dzięki mniejszej liczbie zwróconych towarów.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marka modowa Asos skorzystała na lockdownie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.72.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!