Modowa grupa VRG wypracowała ponad miliard przychodów w 2021 r. i zysk netto w wysokości 66,3 mln zł, w porównaniu do 39,9 mln zł straty w 2020 roku. Na ten rok właściciel takich marek jak Vistula, Wólczanka, Bytom i W. Kruk celuje w dalszy dwucyfrowy wzrost przychodów, którego motorem będzie omnichannel.
- W 2021 r. grupa VRG miała 66,31 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 39,93 mln zł straty rok wcześniej.
- Skonsolidowane przychody firmy w 2021 roku były o ponad 1/4 wyższe niż 2020 r. i wyniosły 1,07 mld zł. Tym samym grupa VRG przebiła poziom przychodów z historycznie rekordowego do tej pory roku 2019.
- Celem zarządu na 2022 rok jest dalszy dwucyfrowy wzrost przychodów w oparciu o omnichannel.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl