Mijający rok był dla nas ogromnym wyzwaniem. Z jednej strony walczyliśmy o zachowanie płynności firmy oraz miejsca pracy, z drugiej konsekwentnie realizowaliśmy cele, do których zobowiązaliśmy się w naszej strategii zrównoważonego rozwoju - mówi prezes LPP Marek Piechocki, podsumowując pierwszy rok realizacji strategii zrównoważonego rozwoju największej firmy odzieżowej w tej części Europy.
- Nowa strategia zrównoważonego rozwoju LPP od początku miała być planem ambitnym, ale jednocześnie możliwym do zrealizowania. Dlatego przyjęliśmy, że w 2021 roku 25 proc. wyprodukowanej przez nas odzieży będzie bardziej przyjazna środowisku - mówi Marek Piechocki.
- Plan sukcesywnego zwiększenia udziału kolekcji przyjaznych środowisku w ofercie marek LPP, wśród których są Reserved, Cropp, Sinsay, House i Mohito, realizowany jest szybciej niż zakładano.
- Wdrożone rozwiązania ograniczające ilość tworzyw sztucznych w sieci sprzedaży i dystrybucji polskiej firmy odzieżowej, pozwoliły na wyeliminowanie przez LPP w 2020 roku kolejnych 255 ton jednorazowego plastiku.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl