Modernizacja na miarę LPP. Jak i dlaczego zmienią się salony?

Modernizacja na miarę LPP. Jak i dlaczego zmienią się salony?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Do 2020 r. LPP wyda 1,5 mld zł na modernizację istniejących salonów. Grupa zaskoczy swoich klientów już jesienią 2019. - Staramy się sprostać oczekiwaniom klientów stąd ta niebagatelna kwota - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. - Zobaczycie dużo większe salony, w nowych aranżacjach, ulepszone, poprawione, bardziej dostosowane do oczekiwań klienta, nowsze w wyrazie, zupełnie inaczej ułożone na poziomie mebli, setów meblowych i przestrzeni, której dotyka klient - dodaje.

O wyglądzie salonów LPP decydują zarówno trendy w zakresie designu, jak i oczekiwania klientów i zmieniająca się rzeczywistość.

- Z jednej strony śledzimy trendy, na to nakładamy kalkę oczekiwań i potrzeb naszych klientów, kolejna kalka to nowoczesne technologie i rozwiązania - Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP.

Więcej przeczytasz tutaj
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (7)

Do artykułu: Modernizacja na miarę LPP. Jak i dlaczego zmienią się salony?

  • grzegorz 2019-01-31 13:25:46
    To się nazywa dbałość o komfort dla klientów.
  • Meller 2019-01-28 19:21:50
    Tak się tworzy światowy biznes z prawdziwego zdarzenia.
  • ampa 2019-01-11 14:50:41
    Bardzo dobrze że o tym nie zapominają bo klient zwraca uwagę na takie rzeczy.
  • bednar 2019-01-10 20:10:53
    Stały rozwój, jak nie w nowe salony to w modernizację obecnych. To mi się podoba.
  • bistro 2019-01-09 10:07:45
    Takie modernizacje salonów czasami potrafią przekonać do zakupów więcej klientów niż ciekawe kolekcje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.237.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!