PARTNERZY PORTALU

Modernizacja na miarę LPP. Jak i dlaczego zmienią się salony?

O wyglądzie salonów LPP decydują zarówno trendy w zakresie designu, jak i oczekiwania klientów i zmieniająca się rzeczywistość Fot. Reserved

Do 2020 r. LPP wyda 1,5 mld zł na modernizację istniejących salonów. Grupa zaskoczy swoich klientów już jesienią 2019. - Staramy się sprostać oczekiwaniom klientów stąd ta niebagatelna kwota - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. - Zobaczycie dużo większe salony, w nowych aranżacjach, ulepszone, poprawione, bardziej dostosowane do oczekiwań klienta, nowsze w wyrazie, zupełnie inaczej ułożone na poziomie mebli, setów meblowych i przestrzeni, której dotyka klient - dodaje.

O wyglądzie salonów LPP decydują zarówno trendy w zakresie designu, jak i oczekiwania klientów i zmieniająca się rzeczywistość.

- Z jednej strony śledzimy trendy, na to nakładamy kalkę oczekiwań i potrzeb naszych klientów, kolejna kalka to nowoczesne technologie i rozwiązania - Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP.

Więcej przeczytasz tutaj
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (7)

  • grzegorz 2019-01-31 13:25:46
    To się nazywa dbałość o komfort dla klientów.
  • Meller 2019-01-28 19:21:50
    Tak się tworzy światowy biznes z prawdziwego zdarzenia.
  • ampa 2019-01-11 14:50:41
    Bardzo dobrze że o tym nie zapominają bo klient zwraca uwagę na takie rzeczy.
  • bednar 2019-01-10 20:10:53
    Stały rozwój, jak nie w nowe salony to w modernizację obecnych. To mi się podoba.
  • bistro 2019-01-09 10:07:45
    Takie modernizacje salonów czasami potrafią przekonać do zakupów więcej klientów niż ciekawe kolekcje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.173.45
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!