PARTNERZY PORTALU

Modowa grupa z nowymi kolekcjami i nową strategią

Modowa grupa z nowymi kolekcjami i nową strategią
Grupa VRG ma za sobą trzy mocne sprzedażowo miesiące po otwarciu galerii handlowych i jej sieci sklepów stacjonarnych. fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Aleksandra Helbin
    Aleksandra Helbin
  • Dodano: 17-08-2021 06:01

Grupa VRG, do której należą takie marki, jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.Kruk, szykuje się do nowego sezonu jesień/zima. Cieniem na prognozach na II półrocze kładzie się jednak widmo kolejnej fali pandemii. Wyzwaniem jest także sytuacja w transporcie morskim, w którym ceny frachtu biją kolejne rekordy. To mogą odczuć klienci.

  • - Jesteśmy zadowoleni z ostatnich trzech miesięcy - mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek. I dodaje, że prognozy na kolejne półrocze obarczone są jednak ryzykiem kolejnej fali pandemii... 
  • Mimo tej niepewności modowa grupa z optymizmem patrzy na drugą połowę roku. - Podtrzymujemy wcześniejsze deklaracje o znaczącej poprawie wyników w 2021 r., w porównaniu z rokiem 2020 - mówi WNP.PL Michał Zimnicki, wiceprezes VRG do spraw finansowych.
  • Narzędziem do realizacji celu, jakim jest poprawa wyniku finansowego rok do roku, ma być także nowa strategia grupy kapitałowej VRG.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Modowa grupa z nowymi kolekcjami i nową strategią

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.117.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!