Modowe marki stawiają na transformację IT

Modowe marki stawiają na transformację IT
FashionCube powierzył CGI zarządzanie operacyjne wszystkimi działaniami IT, w tym usługami dla użytkowników, konserwacją i aktualizacją aplikacji oraz modernizacją infrastruktury fot. Shutterstock

FashionCube, który skupia takie modowe marki jak Pimkie czy Orsay, podpisał 10-letnią umowę na usługi IT z CGI.

Stworzony w 2017 roku FashionCube jest podmiotem gospodarczym, który skupia sześć marek -  Pimkie, Jules, Bizzbee, Orsay, Grain de Malice i Rouge Gorge. To ekosystem, w którym każda marka dzieli się swoimi zasobami, know-how i innowacjami, aby zmaksymalizować proces kreatywny. 
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Modowe marki stawiają na transformację IT

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.117.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!