PARTNERZY PORTALU

Netto z licencją na sprzedaż marki F&F

Netto z licencją na sprzedaż marki F&F
Tesco wprowadziło marka F&F do sprzedaży w Polsce w 2008 r. fot. za twitter.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • PTWP - DlaHandlu.pl
    DlaHandlu.pl
  • Dodano: 03-07-2020 09:16

Wraz z przejęciem przez Salling Group (spółka macierzysta Netto Polska) 301 sklepów i dwóch magazynów sieci Tesco Polska firma uzyska również licencję na markę odzieżową F&F.

Tesco Polska wyjaśnia, że udzieli licencji na sprzedaż ubrań pod marką F&F nowemu właścicielowi na okres 18 miesięcy od daty sfinalizowania transakcji (po otrzymaniu zgody przez urzędy antymonopolowe). O dalszych losach marki na polskim rynku będzie decydować już Salling Group.

Tesco wprowadziło marka F&F do sprzedaży w Polsce w 2008 r. Pierwotnym celem szefostwa Tesco było doprowadzenie sieci do drugiego miejsca w sprzedaży tekstyliów, zaraz po H&M.

Więcej czytaj tutaj

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Netto z licencją na sprzedaż marki F&F

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.112.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!