PARTNERZY PORTALU

Od zera i z pasją. Autorski pomysł na polski biznes z górnej półki znów się sprawdzi?

Od zera i z pasją. Autorski pomysł na polski biznes z górnej półki znów się sprawdzi?
Nie kontynuuję żadnej tradycji, bo nie pochodzę z rodziny zegarmistrzowskiej. Postanowiłem zaryzykować, stawiając na własną pasję - mówi Bartosz Knop, twórca marki Balticus. fot. mat. pra.s
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Aleksandra Helbin
    Aleksandra Helbin
  • Dodano: 03-05-2021 12:00

Przez wiele lat pracował na rynku skandynawskim, zajmując się konserwami rybnymi. Po powrocie do kraju od zera zbudował jeden z popularniejszych polskich brandów zegarków premium - markę Balticus. Teraz planuje ekspansję zagraniczną i wejście w zupełnie nowy biznes. Znów będzie luksusowo i… wysokoprocentowo, bo Bartosz Knop, o którym mowa, jeszcze w tym roku chce wejść w segment alkoholi z wyższej półki, o czym opowiada WNP.PL w rozmowie.

  • Balticus, polski producent zegarków, rusza z kolejną kampanią crowdfundingową. Chce zebrać 2,2 mln zł. W planach poszerzenie oferty i umacnianie marki, a także zagraniczna ekspansja i wejście w nową branżę.
  • Producent zegarków mierzy w segment alkoholi premium. - Pracujemy nad założeniem drugiej spółki, powiązanej biznesowo z Balticusem. Ona świetnie dopełni podstawową ofertę i będziemy mieć możliwość crossowania działalności - mówi Bartosz Knop. 
  • Ogranicza nas wyłącznie kapitał i wyobraźnia - dodaje twórca marki Balticus. W rozmowie z WNP.PL opowiada o swojej drodze z przemysłu rybnego do branży luksusowych czasomierzy, o kosztach spełniania biznesowych marzeń. Zdradza, gdzie płaci podatki oraz jakie ma pomysły na rozwój marki. 
Historia powstania polskiej marki Balticus brzmi, jak wyjęta z poradnika o przedsiębiorczości pod tytułem "Jak od zera zbudować biznes". Przez lata zajmowałeś się handlem i to w branży spożywczej. W pewnym momencie życia postanowiłeś jednak wywrócić całe dotychczasowe zawodowe życie do góry nogami. Postawiłeś na zupełnie nową dla siebie branżę. Dlaczego zegarki? Skąd wziął się pomysł, by stworzyć markę luksusowych czasomierzy w kraju, gdzie wciąż synonimem ekskluzywności jest Rolex?

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (6)

Do artykułu: Od zera i z pasją. Autorski pomysł na polski biznes z górnej półki znów się sprawdzi?

  • Anonim 2021-05-04 10:15:16
    Drugie zdanie tekstu i juz bład. Kolo zegarkow premium to nawet nie stalo. Rownie dobrze zegarkiem premium mozna by nazwac Zellosa, Geckote czy inne chinskie skladaki.
  • NIE 2021-05-03 14:49:48
    Biznes robiony na alkoholu, broni i narkotykach - NIE NIE NIE
  • Lol 2021-05-03 14:14:48
    W sumie to i tak bezmiar kompetencji w porównaniu z Dyzmami ze SSP które namiętnie prezentuje ten portal. Do SSP się nie nadaje, za mało zapasiony.
  • Adam 2021-05-03 12:46:14
    Hahaha "wielki" Janusz biznesu z syndromem megalomanii. Sprowadza części z Chin, które montuje wielopokoleniowa rodzina zegarmistrzów, sam jedynie czyści i smaruje, a pozuje jakby stworzył SpaceX. Hahaha wnppl to drugie dno, bo zamiast robić wywiady z prawdziwymi bohaterami (Chińczykami, którzy po 20 godzin dziennie szlifują części oraz rodziną zegarmistrzów, która fachu uczyła się kilka pokoleń) to robią wywiad z Januszem.
    • Q 2021-05-03 16:57:40
      Adam @ zadziwiajaca jest potrzeba pisania takich komentarzy które o piszącym świadczą to ze jest wyjalowionym intelektualnie durniem ,oczywiście sam piszący o tym nie wie .Milczenie jest złotem ,pamiętaj o tym kiedy nastepny raz przyjdzie ci do „głowy „pomysł zaistnienia na forum.
  • Złudzenie tylko 2021-05-03 12:05:43
    Spojrzałem na zdjęcie, i na pierwszy rzut oka myślałem, że to Mateusz Kijowski wziął sie do roboty.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.231.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!