Tradycyjnie już najtrudniejszy dla całej branży modowej pierwszy kwartał roku w tym roku zły wcale nie był. Szczególnie dla LPP, Vistuli czy Redanu. 2018 rok zapowiada się zatem równie dobrze jak poprzedni. A może nawet lepiej. Na pewno dla liderów rynku.
- Powody do zadowolenia ma na pewno LPP, które kończy kwartał z dobrymi wynikami sprzedażowymi, co jest zasługą rosnących inwestycji w rozwój e-commerce oraz poszerzania liczby rynków.
- Bogusz Kruszyński, prezes Redanu z satysfakcją ogłosił, że sieć modowa Top Secret w 2017 roku osiągnęła dodatnie wyniki na wszystkich poziomach rachunku, a na samym poziomie sprzedaży wypracowała 4,8 mln zł zysku, czyli 10,5 mln zł więcej niż rok wcześniej.
- Również dla Vistuli miniony kwartał był dość dobry - spółka odnotowała 0,11 mln zł zysku netto w I kwartale 2018 r. wobec 0,78 mln zł straty rok wcześniej.