Odzieżowi giganci trzymają się mocno

Odzieżowi giganci trzymają się mocno
Sklep przy Oxford Street, w samym centrum londyńskiego West Endu, to tzw. wisienka na torcie całej układanki Reserved Fot. mat. pras.

Tradycyjnie już najtrudniejszy dla całej branży modowej pierwszy kwartał roku w tym roku zły wcale nie był. Szczególnie dla LPP, Vistuli czy Redanu. 2018 rok zapowiada się zatem równie dobrze jak poprzedni. A może nawet lepiej. Na pewno dla liderów rynku.

  • Powody do zadowolenia ma na pewno LPP, które kończy kwartał z dobrymi wynikami sprzedażowymi, co jest zasługą rosnących inwestycji w rozwój e-commerce oraz poszerzania liczby rynków.
  • Bogusz Kruszyński, prezes Redanu z satysfakcją ogłosił, że sieć modowa Top Secret w 2017 roku osiągnęła dodatnie wyniki na wszystkich poziomach rachunku, a na samym poziomie sprzedaży wypracowała 4,8 mln zł zysku, czyli 10,5 mln zł więcej niż rok wcześniej.
  • Również dla Vistuli miniony kwartał był dość dobry - spółka odnotowała 0,11 mln zł zysku netto w I kwartale 2018 r. wobec 0,78 mln zł straty rok wcześniej.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Odzieżowi giganci trzymają się mocno

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.72.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!