Po rekordowym roku modowa grupa VRG szykuje się na więcej. Nowe sklepy, aplikacje czy wirtualne przymierzalnie to tylko niektóre z projektów, które mają pozwolić wypracować dwucyfrowe wzrosty w 2022 r. VRG niebawem zmierzy się też z innym wyzwaniem. Polscy piłkarze awansowali właśnie do mistrzostw świata w piłce nożnej. Vistula jest oficjalnym krawcem PZPN. Właśnie ruszają rozmowy na temat współpracy przy katarskim mundialu.
- Po pandemii producenci odzieży muszą mierzyć się z kolejnymi wyzwaniami, jak chociażby wojna w Ukrainie. - Wzrastająca inflacja i idąca za nią niższa siła nabywcza społeczeństwa mogą być czynnikami ryzyka, jeżeli chodzi o realizację celów sprzedażowych - przyznaje w rozmowie z WNP.PL wiceprezes VRG Michał Zimnicki.
- Mimo tych ryzyk modowa grupa patrzy z optymizmem na 2022 r., w którym nie powinno być już lockdownów i nastąpić powinien powrót do imprez okolicznościowych, co napędzi sprzedaż odzieży formalnej, w której specjalizuje się VRG.
- Grupa VRG, do której należy m.in. marka Vistula, będąca 0ficjalnym krawcem piłkarskiej reprezentacji Polski, szykuje się też już na mundial. - Bardzo się cieszymy z sukcesów polskich piłkarzy. Wracamy do rozmów z PZPN, który jest naszym partnerem od 2016 roku, aby jak najlepiej kontynuować naszą współpracę - zdradza nam Marta Fryzowska, wiceprezes VRG odpowiedzialna za segment fashion.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl