PARTNERZY PORTALU

Otwarcie galerii handlowych nie zaszkodziło Answear.com

Otwarcie galerii handlowych nie zaszkodziło Answear.com
Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 94 tys. produktów z ponad 400 światowych marek. fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Aleksandra Helbin
    Aleksandra Helbin
  • Dodano: 05-07-2021 13:30

Po otwarciu galerii handlowych powrót wielu ludzi do zakupów w kanale offline był czymś naturalnym.  Jako firma pure e-commerce, nie odczuliśmy tego zbyt mocno, co potwierdzają wyniki za II kwartał - mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com. Modowy e-commerce zwiększył sprzedaż online o 37 proc. rdr. w II kwartale 2021 r.

  • Otwarcie stacjonarnych sklepów nie zaszkodziło Answear.com. Modowy e-commerce według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 proc. rdr.
  • Skutkowało to również wzrostem przychodów ze sprzedaży, które w II kwartale zwiększyły się o 39 proc. rdr. i wyniosły 145 mln zł.
  • W całym pierwszym półroczu sprzedaż online wzrosła o 53 proc., a przychody o 55 proc.
Answear.com, jako sklep multibrandowy działający wyłącznie on-line, zwiększa swoją sprzedaż bez względu na sytuację pandemiczną. Zarząd firmy zwraca uwagę na wzrost sprzedaży online w drugim kwartale, w stosunku do sprzedaży z pierwszego kwartału obecnego roku, o 27 mln zł, tj. o 21 proc., pomimo otwarcia galerii handlowych na początku maja.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Otwarcie galerii handlowych nie zaszkodziło Answear.com

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.140.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!