Po otwarciu galerii handlowych powrót wielu ludzi do zakupów w kanale offline był czymś naturalnym. Jako firma pure e-commerce, nie odczuliśmy tego zbyt mocno, co potwierdzają wyniki za II kwartał - mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com. Modowy e-commerce zwiększył sprzedaż online o 37 proc. rdr. w II kwartale 2021 r.
- Otwarcie stacjonarnych sklepów nie zaszkodziło Answear.com. Modowy e-commerce według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 proc. rdr.
- Skutkowało to również wzrostem przychodów ze sprzedaży, które w II kwartale zwiększyły się o 39 proc. rdr. i wyniosły 145 mln zł.
- W całym pierwszym półroczu sprzedaż online wzrosła o 53 proc., a przychody o 55 proc.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl