Jesteśmy skoncentrowani na marży brutto na sprzedaży, a nie na samej sprzedaży. To jeden z naszych głównych celów na ten rok. Zależy nam także, by Internet miał coraz większy udział w przychodach. Dlatego stale inwestujemy w ten kanał sprzedaży oraz omnichannel (wielokanałowość - red.) - mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
- W II kwartale 2018 grupa Esotiq & Henderson z branży bieliźniarskiej uzyskała 39,0 mln zł przychodów wobec 41,5 mln zł rok wcześniej, a zarobiła netto 3,5 mln zł wobec 0,9 mln zł rok wcześniej
- Powierzchnia handlowa salonów marki Esotiq na koniec II kwartału była o 4 proc. większa niż rok wcześniej. Grupa posiadała 289 sklepów w pięciu krajach (rok wcześniej 276)
- Esotiq zapowiada, że na przełomie 2018 i 2019 roku zostaną otwarte jej pierwsze sklepy franczyzowe w Rosji i Kazachstanie. Na koniec 2018 spółka planuje wzrost sieci Esotiq, w Polsce do 283 sklepów