W niedzielę 29 grudnia rozpoczęła się walka o zwycięstwo w 68. edycji Turnieju Czterech Skoczni (TCS). Impreza, która każdego roku przyciąga przed telewizory miliony widzów, tradycyjnie rozgrywana jest na dwóch skoczniach w Niemczech i dwóch w Austrii. Głównym sponsorem TCS już po raz drugi jest polska marka odzieżowa 4F.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polska marka coraz bardziej widoczna w świecie sportów zimowych
