Polska marka coraz bardziej widoczna w świecie sportów zimowych

Polska marka coraz bardziej widoczna w świecie sportów zimowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W niedzielę 29 grudnia rozpoczęła się walka o zwycięstwo w 68. edycji Turnieju Czterech Skoczni (TCS). Impreza, która każdego roku przyciąga przed telewizory miliony widzów, tradycyjnie rozgrywana jest na dwóch skoczniach w Niemczech i dwóch w Austrii. Głównym sponsorem TCS już po raz drugi jest polska marka odzieżowa 4F.

Właścicielem marki 4F jest mająca siedzibę w Wieliczce spółka OTCF. Sponsorowanie przez 4F Turnieju Czterech Skoczni jest o tyle ciekawe, gdyż przez lata sponsorem tej międzynarodowej imprezy zwykle były takie marki jak Milka.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polska marka coraz bardziej widoczna w świecie sportów zimowych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.172.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!