PARTNERZY PORTALU

Polski producent obuwia zwiększył sprzedaż, ale rosnące koszty dały się we znaki

Polski producent obuwia zwiększył sprzedaż, ale rosnące koszty dały się we znaki
Wojas wyceniany jest na GPW na 62 mln zł Fot. materiały prasowe
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: HB
  • Dodano: 23-11-2022 08:49

Wojas, notowany na GPW producent obuwia zanotował w okresie styczeń-wrzesień prawie 20-krotny wzrost przychodów ze sprzedaży. Pogorszeniu uległa jednak rentowność prowadzonego biznesu.

W samym trzecim kwartale 2022 roku Wojas odnotował 8,1 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 0,5 mln zł rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 11,3 mln zł wobec 3 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 77 mln zł wobec 67,6 mln zł rok wcześniej.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polski producent obuwia zwiększył sprzedaż, ale rosnące koszty dały się we znaki

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.169.3
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!