PARTNERZY PORTALU

Prezesi CCC, LPP, Vistuli, Solara i Top Secret podsumowują rok

Prezesi CCC, LPP, Vistuli, Solara i Top Secret podsumowują rok
Na zdj. Marcin Czyczerski, Przemysław Lutkiewicz, Andrzej Jaworski, Grzegorz Lipnicki, Stanisław Bogacki. Fot. PTWP

Lockdown, ograniczenia w funkcjonowaniu obiektów handlowych i niepewność jutra, tego, jak w kolejnych tygodniach i miesiącach rozwijać się będzie sytuacja, naznaczyły rok 2020 r. w branży modowej. Skala kryzysu, jaką przyniósł COVID-19, była zaskoczeniem, a stawką w tej nierównej walce ze skutkami pandemii stało się przetrwanie wielu biznesów. Jednak polskie firmy odzieżowe wyszły z kryzysu silniejsze i przygotowane do zupełnie nowej rzeczywistości w handlu i modzie. Bo jedno jest pewne, do tego, co było przed marcem 2020 roku, już nie wrócimy.

  • O utrzymaniu płynności finansowej w najtrudniejszych momentach dla handlu często nie decydowała wieloletnia, ugruntowana pozycja firmy, a elastyczność w działaniu i umiejętność szybkiego dostosowania się do nowej rzeczywistości.
  • Prezesi czołowych firm branży modowej oceniają, że zmiany w sposobie funkcjonowania biznesu są fundamentalne i nie wrócimy już nigdy do tego, jak praca wyglądała przed marcem 2020 roku.
  • Specjalnie dla WNP.PL trudny, pandemiczny rok 2020 podsumowują prezes CCC Marcin Czyczerski, wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz, prezes VRG Andrzej Jaworski, prezes i współzałożyciel firmy Solar Company Stanisław Bogacki oraz prezes Top Secret Grzegorz Lipnicki.

Marcin Czyczerski, prezes CCC


- Pandemia przede wszystkim przyspieszyła transformację cyfrową nie tylko sprzedaży, ale także wielu innych obszarów, od logistyki po finanse czy marketing. Od początku pandemii wzrosło znaczenie e-commerce i liczba kupujących online. Rewolucja cyfrowa była także jednym z powodów, dla których rozpoczęliśmy działania pod hasłem fashiotech, czyli połączenia świata mody i technologii. Dla klientów to unikalne doświadczenia i sprawne zakupy, dla graczy takich jak my to także większe możliwości personalizacji oferty i stałej komunikacji z konsumentem. Technologie oraz media społecznościowe dają niewyobrażalne więc możliwości budowania trwałej relacji z klientem 24h/7 - mówi prezes największej detalicznej spółki obuwniczej w Europie Środkowej i jednego z największych producentów obuwia w Europie.

Czytaj także: CCC debiutuje w Zielonym Indeksie

Jak wskazuje, pandemia do pewnego stopnia zweryfikowała także sposób handlu, co może wpłynąć na funkcjonowanie galerii oraz sam format sklepów w przyszłości.

- Sklepy będą przechodzić dalszą transformację technologiczną, ich funkcją będzie także odbiór zamówień czy prezentacja oferty na zasadach showroomu. Innowacje będą tu wspierać głównie budowanie pozytywnych doświadczeń klienta - dodaje.

To dla klientów oznacza zmiany nie tylko w sklepach, ale i w sposobie robienia zakupów.

- W CCC stawiamy na sklepy mniejsze powierzchniowo, ale coraz bardziej angażujące i zdigitalizowane, o hybrydowej formule, w których doświadczenie online i offline się przenika. W naszej ocenie wielokanałowa sprzedaż będzie zyskiwała na znaczeniu, dlatego stawiamy na model omnichannel. Gros klientów korzysta na przemian z segmentu online i offline, te dwa światy przenikają się i będą się przenikać jeszcze bardziej w najbliższej przyszłości - podsumowuje Marcin Czyczerski.
×

SPÓŁKI

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Prezesi CCC, LPP, Vistuli, Solara i Top Secret podsumowują rok

  • simon 2020-12-29 14:03:42
    To był trudny rok, ale prezesi kluczowych polskich spółek pokazali, że znają się na rzeczy i firmy są w dobrych kondycjach.
  • kempa 2020-12-28 12:34:26
    Odzieżówka miała najbardziej pod górkę, ale jakoś się pozbierali, najlepszym przykładem jest właśnie LPP, które przedstawiło całkiem dobry raport kwartalny całkiem niedawno.
  • Ryba 2020-12-28 11:41:40
    Dobrze zarządzane spółki. Dają radę w dobie pandemii.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.109.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!