Wrocławska modowa spółka Prima Moda przyjęła nową strategię rozwoju na lata 2022-2024, która ma pozwolić giełdowej firmie, sprzedającej obuwie, galanterię i dodatki na wzrost skali działalności, rentowności i efektywności biznesu. Fundamentem strategii ma być cyfrowa transformacja marki i przeniesienie biznesu w 100 proc. do internetu.
- Prima Moda, to działająca od lat 90. na polskim rynku marka obuwia i modowej galanterii skórzanej. Głównymi akcjonariuszami giełdowej spółki, stojącej za tą marką, są Dariusz Plesiak i Renata Jankiewicz-Plesiak.
- Firma ogłosiła właśnie nową strategię wyznaczającą cele biznesowe i metody ich osiągnięcia w perspektywie średnioterminowej, obejmującej lata 2022-2024. Firma planuje oprzeć cały swój biznes o sprzedaż e-commerce i umocnienie na niemieckim rynku.
- By zrealizować założenia strategii Prima Moda planuje emisję akcji o wartości około 10 mln zł.