Połączenie sprzedaży stacjonarnej i internetowej. To w tym kierunku chce się rozwijać LPP, właściciel takich brandów jak Reserved, Mohito, House, Cropp oraz Sinsay. O planach rozwojowych, nowościach technologicznych, kierunkach zmian czy doświadczeniu, jakie zdobyli po otwarciu sklepu na Oxford Street opowiada nam Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
- Niemal rok temu polski lider rynku odzieżowego otworzył salon przy prestiżowej Oxford Street w Londynie. Teraz zdobyte tam doświadczenie przekłada na swoje pozostałe sklepy.
- LPP mocno stawia na nowe technologie. Do końca 2019 we wszystkich salonach Reserved chce wprowadzić elektroniczną metkę. W kolejnych dwóch latach także w pozostałych markach.
- - Nie ma powodów do obaw. Reorganizację sieci sprzedaży prowadzimy tak, aby nasi pracownicy mogli otrzymać pracę w innych lokalizacjach - tak na pytanie o plany likwidacji sklepów sieci w mniejszych miejscowościach odpowiada Lutkiewicz.