Flagowy biznes Marka Piechockiego, twórcy i założyciela LPP, ma ambitne plany na 2022 rok, które z wyłączeniem rynku Ukrainy i Rosji, wskazują na możliwość osiągnięcia ponad 16 mld zł sprzedaży, tj. wzrostu o 13 proc. rok do roku. LPP na czas nieokreślony zamknęło 157 sklepów własnych marek na Ukrainie, sklepy w Rosji działają nadal.
- LPP dokona dodatkowego odpisu swoich aktywów w Rosji (potencjalnie nierentowne sklepy) w kwocie ok. 250 mln zł. Odpisy wartości aktywów spółki LPP Ukraina sięgnęły kwoty ok. 270 mln zł.
- Wstępne wyniki za rok obrotowy 2021 r. mówią, że LPP miało 1,38 mld zł zysku netto, po odpisach ten zysk spadł do 960 mln zł. W roku 2020 grupa miała stratę netto w w wys. 190 mln zł.
- Na dzień 31 stycznia 2022 r. (koniec roku finansowego 2021/22) spółka posiadała w Ukrainie 157 sklepów własnych marek.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl