Przychody Adidasa w Europie spadają. Dyrektor obwinia modę

Przychody Adidasa w Europie spadają. Dyrektor obwinia modę
W Europie Zachodniej przychody Adidasa spadły o 1 proc. Fot. Wikimedia
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: JRP
  • Dodano: 08-11-2018 10:25

Adidas opublikował wyniki finansowe za III kwartał 2018 r. W stosunku do poprzedniego kwartału przychody firmy wzrosły o 8 proc., przy czym w samej Europie spadły o 1 proc.

Zyski Adidasa wzrosły w trzech kwartałach 2018 r. o 19 proc. do 656 mln euro.

Marki Adidas i Reebok wygenerowały najwyższe wzrosty przychodów w Chinach (+26 proc.), Ameryce Północnej (+16 proc.) i w Azji Wschodniej (+15 proc.). W Rosji i całej WNP przychody wzrosły o 7 proc., co spółka przypisuje mistrzostwom świata w Piłce Nożnej. W Ameryce Łacińskiej przychody utrzymały stały poziom, na rynkach wschodzących spadły o 2 proc., a w Europie Zachodniej spadły o 1 proc. Ostatni wynik szczególnie rozczarowuje, gdyż według oczekiwań mundial w Rosji powinien dobrze wpłynąć także na Europę.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Przychody Adidasa w Europie spadają. Dyrektor obwinia modę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.78.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!