Redan w pierwszych trzech kwartałach 2020 r. poniósł jednostkową stratę netto w wysokości 1,6 mln zł, co oznacza poprawę o 9,6 mln zł względem tego samego okresu rok wcześniej. Operacje związane z marką Top Secret pozostaną nadal kluczowym przedmiotem działalności firmy. Spółka planuje dalej rozwijać sprzedaż zagraniczną towarów pod marką Top Secret oraz szukać nowych klientów w zakresie obsługi logistycznej i IT.
- W pierwszych trzech kwartałach 2020, pomimo bardzo trudnej sytuacji w branży odzieżowej, Redan zmniejszył stratę w sytuacji wciąż niższych przychodów.
- Operacje związane z marką Top Secret pozostaną kluczowym przedmiotem naszej działalności - mówi Bogusz Kruszyński, prezes Redanu.
- Redan spodziewa się poprawy warunków prowadzenia biznesu w efekcie wprowadzonych zmian w zasadach współpracy ze spółkami z grupy Top Secret, prognozowany jest również wzrost sprzedaży do odbiorców zagranicznych.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl