Skonsolidowane przychody polskiego producenta ekskluzywnej bielizny damskiej po trzech kwartałach 2019 roku wyniosły 134,8 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. rok do roku. Marża brutto wyniosła 61 proc. Esotiq odnotował także ponad dwukrotny wzrost sprzedaży internetowej. Firma jest już gotowa na zbliżający się świąteczny szał zakupowy i liczy na rekordowy koniec roku.
Zysk brutto Esotiq&Henderson po trzech kwartałach 2019 roku wzrósł o 13,9 proc. do poziomu 81,6 mln zł. EBIT wyniósł 5,2 mln zł (wobec 6,3 mln zł w 2018 r.) a zysk netto 1,8 mln zł (wobec 4,5 mln zł w 2018 r.). Na wyniki silnie wpłynęły niekorzystne wahania kursu dolara oraz wzrost wynagrodzeń. W 2019 roku Esotiq otworzył 17 nowych salonów, w tym: 7 w Polsce, 4 w Niemczech, 1 na Ukrainie, 2 w Rosji, 2 na Białorusi oraz 1 na Łotwie. Dla porównania w ubiegłym roku powstało 13 nowych salonów.