Reserved, Cropp i House do internetu. Śmiałe plany w Gdańsku

Reserved, Cropp i House do internetu. Śmiałe plany w Gdańsku
Tak prezentuje się salon Reserved na Oxford Street. fot. Facebook/LPP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: KDS
  • Dodano: 05-06-2018 13:38

Rozmawiamy z wiceprezesem Przemysławem Lutkiewiczem o planach LPP, właściciela m.in. takich marek jak Mohito, Reserved, Cropp czy House. LPP mocno stawia na rozwój sprzedaży internetowej. - Po I kwartale 2018 roku sprzedaż internetowa stanowiła 8 proc. całości sprzedaży. Patrząc na dynamikę wzrostów, liczymy, że 10 proc. uda się przekroczyć w ciągu roku lub dwóch - zdradza wiceprezes LPP.

Rok 2017 rok dla LPP pod wieloma względami był rekordowy. Ubraniowy lider z Gdańska wszedł na trzy nowe rynki zagraniczne. Tym samym ubrania Reserved dostępne są już w 20 zagranicznych rynkach. Na tym nie koniec. W 2017 firmie udało się pokonać barierę 1 mln metrów kwadratowych powierzchni sklepowej. Plany na 2018 LPP ma równie ambitne.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Reserved, Cropp i House do internetu. Śmiałe plany w Gdańsku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.234.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!