Wychował się w "szewskim zagłębiu" i uwierzył, że na współczesnym rynku jest wciąż miejsce na rzemieślniczo produkowane buty. Założył spółkę Akardo, która otworzyła przed szewcami z Wadowic podwoje internetu. Pomysł na biznes okazał się trafiony i teraz Adam Kubarski rusza na podbój zagranicznych rynków z polskimi, ręcznie robionymi butami. W planach ma też uruchomienie nowej, międzynarodowej marki premium, a także inwestycje w technologie.
- Akardo to platforma e-commerce, która nieprzerwanie od 2013 roku sprzedaje obuwie wykonywane ręcznie przez lokalnych rzemieślników z okolic Wadowic.
- W rozmowie z WNP.PL Adam Kubarski, twórca i właściciel Akardo, opowiada, jak zrodził się pomysł połączenia e-commerce z lokalnymi rzemieślnikami wadowickiego regionu, którzy tradycyjną metodą produkują buty.
- - Chcemy, żeby marka Akardo była dostępna w wielu krajach, gdzie będzie budowała swoją pozycję głównie w internecie. Z kolei Haka Shoes ma być za kilka lat globalną marką premium - z kilkudziesięcioma modelami bardzo wysokiej jakości uniwersalnych butów dla mężczyzn - mówi o planach. Akardo chce być także bardziej technologiczną spółką.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl