Grupa CCC zakończyła IV kwartał 2020/21 roku, uwzględniający styczeń 2021 r., zbliżonym wynikiem sprzedażowym do poprzedniego roku. W tym czasie przychody wyniosły blisko 2 mld zł. - Uważamy to za bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę wprowadzenie kilku lockdownów, w większości w kluczowych dla handlu miesiącach – marcu, kwietniu i listopadzie - ocenia prezes Grupy CCC Marcin Czyczerski.
- Styczeń był dla największej detalicznej spółki obuwniczej w Europie Środkowej i jednego z największych producentów obuwia w Europie kolejnym miesiącem z bardzo wysoką, 84-proc. dynamiką e-commerce.
- CCC koncentruje się teraz na przygotowaniach do sezonu wiosna-lato, zarówno od strony produktowej, marketingowej, jak i logistycznej.
- Grupa CCC zmienia rok obrotowy, który od 2021 r. będzie rozpoczynał się w lutym, a kończył w styczniu, a tym samym będzie bardziej dostosowany do sezonów produktowych charakterystycznych dla branży.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl