Moda na zdrowy tryb życia sprawiła, że w segment sportowej odzieży celuje coraz więcej firm, nawet tych nie zawsze związanych z branżą odzieżową. W tym roku mocno na rynek z nową kolekcją Gold Series marki Olimp Live&Figth weszła także farmaceutyczna firma Olimp Labs, znana głównie z produkcji suplementów diety i witamin. Stawiając na jakość i krajową produkcję chcą podbić rynki.
- Na polskim rynku odzieży sportowej karty rozdają krajowi liderzy jak OTCF, właściciel marki 4F, a także zagraniczne marek-legendy jak Adidas czy Nike. Olimp Labs postanowił znaleźć swoje miejsce, stawiając na jakość i innowacje.
- Ważna i wyróżniająca staje się metka "Made in Poland". - Stawiamy na polską produkcję, współpracę z polskimi producentami i partnerami - mówi WNP.PL szef odzieżowej marki Olimp Live&Fight Mateusz Parszewski.
- Produkowana w Polsce odzież trafi nie tylko do sieci punktów Olimp Store, ale także za granicę - m.in. do Emiratów Arabskich, Niemiec czy Rosji.