PARTNERZY PORTALU

Swarovski pokazał diamenty hodowane laboratoryjnie

Diamenty fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: GP
  • Dodano: 27-01-2020 13:00

W roku 125 rocznicy istnienia jubilerska marka Swarovski pokazała na Paryskim Haute Couture Fashion Week nową kolekcje diamentów hodowanych laboratoryjnie. Kolekcja jest kolorowa, oferuje 16 odcieni kamieni.

Jak podkreśla diamondworld.net, 16 kolorów tworzy cztery grupy nawiązujące do działań luksusowej marki, czyli do mody, sztuki, muzyki i architektury. Wśród kolorów są: niebieski, brązowy, czerwony, zielony, fioletowy. Ich różne odcienie tworzą pełną gamę oferowaną klientom. Diamenty są dostępne w różnych wariantach od 0,25 do 2,5 karata.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

EEC Trends: poznaj megatrendy decydujące o przyszłości gospodarki, szansach rozwojowych i jakości życia. Osiem zróżnicowanych tematycznie i formalnie sesji, od dynamicznych debat poprzez indywidualne rozmowy na scenie po prezentacje dobrych praktyk i case studies. Już 25 lutego w Warszawie. Zarejestruj się!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Swarovski pokazał diamenty hodowane laboratoryjnie

  • El Diamante 2020-02-03 06:31:10
    Wszyscy mowia ze naturalne to niby krwawe diamenty. Wiekszej bzdury nie czytalem. Krwawe sa te ktore nie maja papierow oraz kupowane sa od rebeliantow. Nie kupujesz u nich? To masz pelnoprawny czysty diament bez skazy i to doslownej. Trzeba wiedziec u kogo sie kupuje. Antwerpia oraz inne centra nie przyjmuja towaru od tego typu "straganiarzy" jak rebelianci czy inni smietnikowcy latajacy ze spluwami w brudnych lapskach. Syntetyczny natomiast diament sprawia ze gornicy traca prace przez co beda glodowac a poza tym chciwi jubilerzy beda masowo podmieniac prawdziwe na sztuczne ktore zaden detektor dostepny na rynku nie zdola rozpoznac czy to prawdziwy czy imitacja. Podziekujcie naukowcom ktorzy stworzyli taki "syf", dzieki ktoremu bedzie dochodzic do masowych oszustw na rynku jubilerskim. Jedynie specjalistyczny sprzet z instytutu GIA bedzie mogl rozpoznac czy kamien jest prawdziwy czy nie. Wiadomo ze wiekszosc konsumentow nigdy nawet sie nie pofatyguje by sprawdzic zakupiony w bizuterii kamien w tejze instytucji. Powodzenia z syntetykami. Tylko potem nie placzcie ze zostaliscie oskubani przez chciwych jubilerkow ktorych jest cale mnostwo w tej branzy. Predzej czy pozniej syntetyki i tak zostana zakazane w obrocie handlu gdy beda przynosic wiecej szkod (wyzej wymienionych) niz korzysci ktorych jest absolutnie ZERO! Kolorowe syntetyki. Gdybyscie nie wiedzieli. Kolor ten zniknie wam za pare lat i bedzie to zwykly zalosny blady krysztal z laboratorium, bo jest on sztucznie farbowany nie to co naturalne ktore cale pokolenia przetrwa dany kolor nadany przez nature.
  • Andzej 2020-01-30 00:22:38
    Swarovski może zacząć liczyć straty. Wielu bogatych klientów odwróci się plecami i przestanie kupować ich produkty przez to promowanie laboratoryjnych diamentów które obniżają wartość posiadanych przez milionerów prawdziwych naturalnych.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.172.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!