PARTNERZY PORTALU

Sytuacja w Hongkongu bije w wyniki Hugo Bossa

Dla luksusowych marek Hongkong jest centrum sprzedażowym, przyciągającym turystów z całej Azji. fot. FuFu Wolf/Flickr, licencja CC BY 2.0

Niemiecki dom mody Hugo Boss po raz kolejny obniżył prognozę wyników na 2019 r., powołując się na słaby popyt w Stanach Zjednoczonych i Hongkongu. Wyniki za trzeci kwartał firmy również były poniżej oczekiwań.

"W Ameryce Północnej otoczenie rynkowe uległo dalszemu pogorszeniu w trzecim kwartale, ... Poza niższym popytem lokalnym, spadła również sprzedaż generowana przez turystów" - informował koncern w cytowanym przez Reuters komunikacie.

Hugo Boss wskazał też inną przyczynę pogarszających się wyników. To polityczne niepokoje w Hongkongu, które negatywnie wpływają na biznes.

Dla luksusowych marek Hongkong jest centrum sprzedażowym, przyciągającym turystów z całej Azji. Trwające od kilku miesięcy prodemokratyczne protesty zmusiły jednak niektórych sprzedawców do tymczasowego zamknięcia drzwi ich sklepów.

Jak wynika z najnowszych prognoz, Hugo Boss spodziewa się spadku zysku operacyjnego w 2019 r. z 347 mln euro w zeszłym roku do 340 mln euro.

W efekcie akcje Hugo Boss zanurkowały o ok. 13 proc., do 38,99 euro, a kapitalizacja spółki to obecnie 2,7 miliarda euro. Ostatni raz akcje luksusowej firmy były tak tanie w marcu 2011 roku.

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (2)

  • Stanisław Jarzyna 2019-10-14 10:30:00
    Czy to nie Hugo Boss projektował hitlerowskie mundury?
    • rezerwista 2019-10-14 13:56:02
      Przede wszystkim dla formacji SS.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.22.132
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!