Sztuczna inteligencja w na zakupach. Wyszukiwanie obrazem w CCC

Sztuczna inteligencja w na zakupach. Wyszukiwanie obrazem w CCC
Usługa dostępna nieco wcześniej w iOS, teraz doczekała się publikacji na wszystkie kanały komunikacji – platformę Android, sklep internetowy ccc.eu oraz Messenger. fot. mat. pras.

CCC wprowadza wyszukiwanie produktów na podstawie zdjęcia. Klient może zrobić dowolne zdjęcie obuwia czy torebki i za pomocą wyszukiwarki obrazu zobaczyć najbardziej podobne produkty w ofercie CCC.

To spersonalizowana dla CCC wersja technologii wykorzystywanej w Google Lens, która opiera się na zastosowaniu analizy obrazu przez głębokie sieci neuronowe. Algorytm identyfikuje charakterystyczne cechy danego produktu oraz wyszukuje najbardziej podobne ze zbioru produktowego sklepu. Co więcej, potrafi rozpoznać i wyodrębnić wszystkie produkty znajdujące się na zdjęciu, będące jednocześnie w ofercie sklepu. Dzięki temu użytkownik może wybierać np. buty i torebkę, w sytuacji gdy oba te produkty znajdują się na jednym zdjęciu.

- Rozwiązanie wyszukiwarki obrazem jest kolejną innowacją wprowadzoną dla CCC w ramach wielu kanałów sprzedaży i kolejnym obszarem, w który wkracza zastosowanie sztucznej inteligencji podczas zakupów. Wcześniej Yosh.AI wdrożyło głosowego i tekstowego asystenta wirtualnego, który wspiera zarówno proces sprzedaży jak i Dział Obsługi Klienta CCC. Rozwiązanie wyszukiwania obrazem korzysta z najnowszych metod z obszaru wizji komputerowej, będącej jedną z najbardziej innowacyjnych dziedzin dzisiejszej nauki i biznesu - mówi Katarzyna Dorsey, prezes Yosh.AI, które jest globalnym partnerem Google Cloud.

Usługa dostępna nieco wcześniej w iOS, teraz doczekała się publikacji na wszystkie kanały komunikacji - platformę Android, sklep internetowy ccc.eu oraz Messenger. Mogą z niej w pierwszej kolejności skorzystać użytkownicy w Polsce i na Węgrzech.

- Użytkownik korzystający z wyszukiwania po obrazie po pierwsze chętniej, niż przy tradycyjnym wyszukiwaniu, dodaje produkty do koszyka, po drugie chętniej je kupuje. Visual search to kolejne ułatwienie procesu zakupowego, wyjście naprzeciw potrzebom naszych klientów i ich większego zaangażowania w świat CCC. Dzisiaj rządzi obraz i zamiast słów-kluczy, filtrów itp. często łatwiej jest po prostu dodać zdjęcie danego produktu, by znaleźć podobne modele oferowane przez CCC - komentuje Michał Pachnik, Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC.

Grupa CCC posiada w swoim portfolio łącznie ponad 60 witryn e-commerce, część z nich to jeszcze wewnętrzne start-upy. Równolegle z intensywnym rozwojem mobilnych kanałów sprzedaży, grupa wprowadza szereg wirtualnych rozwiązań mających odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klienta, który dziś funkcjonuje na styku świata online i offline.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

SPÓŁKI

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Sztuczna inteligencja w na zakupach. Wyszukiwanie obrazem w CCC

  • Alicja 2020-10-17 12:35:00
    Super, to jest to czego potrzebowałam! Często chcę znaleźć coś podobnego do tego co już mam albo wyszukać ze zdjęcia znalezionego w necie.
  • Ewa 2020-10-12 10:07:49
    Dużo jest teraz możliwości, super że i oni z tego korzystają

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.2.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!