PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Vistula podała wyniki

Autor: WNP.PL (PIM)
04-06-2018 16:56
Vistula podała wyniki

Vistula zwiększyła powierzchnię salonów.

Fot. Vistula

W ciągu pierwszych 5 miesięcy roku grupa Vistula zwiększyła przychody, zyski i marżę. Otworzyła także nowe salony.

Vistula Group poinformowała, że osiągnięte w maju tego roku przez grupę skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły około 67,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2017 r. o około 7,8 proc.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-maj 2018 r. wyniosła około 285,0 mln zł i była wyższa o około 15,1 proc. rok do roku.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym, obejmującym marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, wyniosły około 38,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2017 roku o około 4,6 proc. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych od początku roku wyniosła około 163,7 mln zł, co oznacza wzrost o około 13,7 proc.

Czytaj także: Inwestorzy giełdowi pokochali przemysł lekki?

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W. Kruk) wyniosły około 26,0 mln zł (wzrost o około 15,0 proc.) w maju, a w ujęciu narastającym około 103,5 mln zł (wzrost o 16 proc.).

Skonsolidowana marża grupy ze sprzedaży wyniosła około 53,0 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w maju 2017 r. o około 0,2 p.p. W ujęciu narastającym marża wyniosła około 50,7 proc. i była niższa o 1,2 p.p. rok do roku.

Vistula poinformowała przy tym, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej na koniec maja 2018 roku wyniosła 33,9 tys. m2 i była wyższa o 9,0 proc. od powierzchni jaką grupa dysponowała rok wcześniej.

Czytaj także: Nie będzie zmian w parytecie wymiany akcji Vistuli i Bytomia

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Vistula Group w pierwszym kwartale tego wyniosły około 160,4 mln zł i były wyższe o około 17,8 proc. rok do roku. W segmencie odzieżowym grupa osiągnęła około 90,9 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o około 16,5 proc., a w segmencie jubilerskim uzyskała około 59,1 mln zł przychodów (wzrost o około 18,6 proc.)

Skonsolidowana marża ze sprzedaży w pierwszych 3 miesiącach roku wyniosła około 48,4 proc. i była niższa o 1,6 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

584 990 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.