Vistula Retail Group z dwucyfrowym wzrostem przychodów

Vistula Retail Group z dwucyfrowym wzrostem przychodów
Jubilerska marka W.Kruk w coraz większym stopniu napędza przychody Vistula Retail Group. Fot. Mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adam Sofuł
    Adam Sofuł
  • Dodano: 03-08-2021 18:00

Przychody Vistula Retail Group wzrosły w okresie styczeń-lipiec o 14,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku i wyniosły 523,8 mln zł – poinformowała spółka prezentując szacunkowe dane o sprzedaży. Znów znacznie szybciej rosły przychody segmentu jubilerskiego, który odgrywa coraz większą rolę w wynikach grupy.

Vistula Retail Group odrabia pandemiczne straty. Od początku roku przychody ze sprzedaży wyniosły 523,8 mln zł wobec 458,3 mln zł rok wcześniej. Ten wzrost grupa zawdzięcza jednak w całości segmentowi jubilerskiemu (marka W. Kruk), którego przychody wzrosły w tym okresie o prawie 40 proc. do 238,1 mln zł.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Vistula Retail Group z dwucyfrowym wzrostem przychodów

  • Ghups 2021-08-06 09:13:34
    Ciekawe z czego ten przychod. Lata temu kupilem u nich garnitur. Od tamtego czasu wielokrotnie probowalem kupic tam marynarke, spodnie, koszule. Zawsze to co sprzedawali bylo jakby z poprzednich dekad.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.223.3.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!