PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Vistula z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży

Autor: wnp.pl (AS)
02-08-2018 18:11 |  aktualizacja: 02-08-2018 18:26
Vistula z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży

Sprzedaż w segmencie odzieżowym rosła nieco wolniej niż w jubilerskim

Fot. Mat.pras.

Vistula Group podała w czwartek wyniki sprzedaży za lipiec. Przychody w lipcu wzrosły o 18,1 proc. rok do roku, a w całych siedmiu pierwszych miesiącach były o 15,2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group osiągnięte w lipcu 2018 roku wyniosły około 62,3 mln zł i były wyższe o 18,1 proc niż rok wcześniej. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–lipiec 2018 roku wyniosła około 415,8 mln zł i była wyższa o o 15,2 proc. niż rok wcześniej.
Zobacz też: Vistula: ponad 350 mln przychodów w I półroczu

Ten wzrost Vistula zawdzięcza przede wszystkim segmentowi jubilerskiemu, czyli marce W. Kruk, która w lipcu osiągnęła przychody 26,6 mln zł (wzrost o 30,4 proc. rok do roku), zaś siedem miesięcy roku zakończyła przychodami 157,6 mln zł co oznacza wzrost o około 20,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Zobacz też: Vistula z najlepszymi wynikami w historii

Segment odzieżowy – marki Vistula, Wólczanka i Deni Cler- zanotował w lipcu 8,4-proc. wzrost przychodów – do 31,9 mln zł. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-lipiec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 233,8 mln zł i była wyższa o około 12,1 proc. od osiągniętej w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka poinformowała również, ze marża na sprzedaży wyniosła w lipcu około 48,2 proc. i była niższa od marży osiągniętej w lipcu 2017 roku o około 1,2 pkt.proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń–lipiec 2018 wyniosła około 50,1 proc. i była niższa o 1,0 pkt. proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Vistula przymierza się do fuzji z Bytomiem. Jej efektem będzie powstanie trzeciej największej pod względem wartości przychodów i kapitalizacji firmy ujmowanej w WIG-Odzież. Scalenie spółek ma nastąpić poprzez przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej (Bytom) na spółkę przejmującą (Vistula) w zamian za akcje, które ta druga wyda akcjonariuszom pierwszej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 437 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

574 373 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.