VRG rozwija sprzedaż na rynkach zagranicznych

VRG rozwija sprzedaż na rynkach zagranicznych
W niedalekiej przyszłości Grupa VRG planuje uruchomić sprzedaż na terenie Rosji – również we współpracy z partnerem fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AH
  • Dodano: 15-11-2021 13:21

Modowa grupa VRG planuje dalszą ekspansję swoich marek w kanale online, również za granicą. W planach jeszcze na ten rok jest nawiązanie współpracy z nowymi partnerami i rozszerzenie sprzedaży na kolejne kraje, w tym Rosję.

  • VRG to modowa grupa, do której należą takie marki, jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.Kruk.
  • Grupa, obok sprzedaży w sieci sklepów stacjonarnych, rozwija także sprzedaż online poprzez takie platformy e-commerce, jak Zalando, Modivo, Limango, Factcool oraz Peek&Cloppenburg.
  • Marki z portfolio Grupy VRG są już dostępne dla klientów z kilkudziesięciu rynków europejskich poza Polską.
Z portfolio marek Grupy VRG jako pierwsza współpracę z Zalando nawiązała jeszcze w 2020 roku marka Deni Cler Milano. Na początku br. jej asortyment pojawił się też w sklepie online Peek & Cloppenburg. Na przełomie 2020 i 2021 roku na należącej do CCC platformie Modivo zadebiutowała Vistula. Od lipca 2021 roku na Zalando pojawiły się z kolei Wólczanka i Vistula. We wrześniu br. dołączył do nich Bytom.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: VRG rozwija sprzedaż na rynkach zagranicznych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!